همکاری در فروش

برای کسب درآمد و ارسال فایل باید وارد پنل فروشندگی خود شوید !

همکاری در فروش پی دی فو
سیستم همکاری در فروش فایل پی دی فو

 

 

 

 

شما برای عرضه و فروش محصولات دانلودی خود، نیاز به بستری دارید که تمامی اصول حرفه ای در آن رعایت شده باشد تا محصولات شما در دسترس دیگران قرار بگیرد و از فروش آن ها به سود مناسبی دست یابید. می توانید خودتان دست به کار شوید و شروع به راه اندازی یک سایت فروش فایل کنید. اما بدون شک، این کار نیاز به اندکی هزینه کردن، کسب مهارت های لازم و تلاش و صبر زیاد دارد. حتی اگر موفق و خوب عمل کنید باید حداقل حدود دو سال به کسب و کارتان فرصت دهید تا کم کم به سود دهی برسد.

اما اگر می خواهید تمرکز خود را روی تهیه محصولات دانلودی بگذارید و بقیه کارها از جمله طراحی سایت، بازاریابی، تبلیغات، فروش و پشتیبانی را به دیگران بسپارید، اینجاست که پای سیستم های همکاری در فروش به میان کشیده می شود و می توانید با کمک آن ها خیلی سریع، کسب درآمد را آغاز نمایید.

 

سیستم های همکاری در فروش معتبر تمامی این کارها را به صورت حرفه ای و رایگان برای شما انجام می دهند و فقط در بخشی از سود شما شریک خواهند شد. به عنوان مثال، از هر محصولی که بفروش می رسد ، مبلغی (مثلا ۲۰%) را به عنوان پورسانت خود بر می دارند.

 

اساس و توجیه فعالیت سیستم همکاری در فروش فایل

سیستم همکاری در فروش فایل با فراهم ساختن بستری مناسب برای فروش فایل، این امکان را برای شما فراهم می سازد که فایل های قابل دانلود خود را برای فروش ارائه نمایید. این سیستم ها سعی می کنند تمام اصول مربوط به طراحی، تبلیغات، سئو و غیره را در بسترهای خود لحاظ کنند تا محصولات شما دیده شود و به فروش برسد. از طرفی کاربرانی که به عنوان بازاریاب در این سیستم ها فعالیت دارند، با جذب مشتری برای فایل های شما، افزایش فروش را تضمین می کنند.

بنابراین شما فایل های خود را در سایت های همکاری در فروش پی دی فو بارگذاری می کنید. ما با ابزارهایی که در اختیار داریم برای شما مشتری می یابیم و تمام پروسه فروش، دریافت پول از مشتری و تحویل محصول را برعهده می گیریم و در نهایت بعد از کسر پورسانت ها، درآمد شما را به حسابتان واریز می کنیم.

همچنین در پی دی فو ، قادر هستید تمام فایل هایی که قابلیت دانلود دارند را بفروشید. انواع مقالات، تحقیق، پایان نامه، نرم افزار، قالب وبسایت، طرح توجیهی، کتاب و غیره.

همان طور که از توضیحات فوق مشخص است، اگر این فرایند صحیح انجام پذیرد، تمامی طرفین راضی خواهند بود و به اندازه سهم خود، سود خواهند کرد.

همان طور که از توضیحات فوق مشخص است، اگر این فرایند صحیح انجام پذیرد، تمامی طرفین راضی خواهند بود و به اندازه سهم خود، سود خواهند کرد.

خریدار با قیمتی مناسب، محصولی را که نیاز داشته، تهیه کرده است. فروشنده با تهیه یک محصول دانلودی مناسب به فروش و سودی مطلوب و احتمالا پایدار دست یافته است. سایت همکاری در فروش فایل به ازای هر فروش، پورسانت خود را دریافت می کند و علاوه بر تامین هزینه ها به سود مطلوبی دست خواهد یافت و بازاریابان نیز بدون تولید محصول و تنها با تبلیغ و فروش محصولات برتر و پرفروش می توانند به اندازه سهمی که فروشنده برایشان تعریف کرده است، پورسانت دریافت نمایند.

 

راه های مختلف کسب درآمد در سیستم های همکاری در فروش پی دی فو

 

کسب درآمد از فروش فایل های خود به سه روش مختلف امکان پذیر می باشد :

 

پی دی فو : پنلی در اختیار شما می گذارند تا بتوانید محصولات دانلودی خود را در آن بارگذاری نمایید و فایل های خود را در کنار دیگر محصولات سایت برای فروش عرضه کنید. یک فروشگاه فایل مجزا برای شما راه اندازی می کنند و شما قادر خواهید بود تمام محصولات خود را در آن قرار دهید و به تبلیغ برای فروشگاه خود بپردازید. تلفیقی از هر دو روش فوق را در اختیار شما قرار می دهند.

 

کسب درآمد از بازاریابی و فروش فایل های دیگران

در سایت های همکاری در فروش فایل ، علاوه بر کسب درآمد از فروش فایل های خودتان، می توانید با تبلیغ و فروش فایل های دیگران، پورسانت مناسبی دریافت کنید.

تعداد زیاد فایل و تنوع موضوعی فایل ها در این سیستم ها فرصت خوبی برای بازاریابی ایجاد می کند و درامد خوبی نیز به همراه خواهد داشت.

بنابراین در سیستم همکاری در فروش فایل ، حتی اگر شما محصول دانلودی خاصی تولید نکنید، بازهم می توانید با انتخاب محصولات دانلودی پرطرفدار و بازاریابی و فروش آن ها به درآمد مناسبی دست یابید.

 

کسب درآمد از جذب زیرمجموعه

علاوه بر روش های فوق، شما می توانید با تبلیغ سیستم های همکاری در فروش فایل و جذب کاربران جدید، به کسب درآمد بپردازید.

هر کاربری که از طریق لینک بازاریابی شما در این سیستم ها ثبت نام کند، زیرمجموعه شما خواهد شد و به ازای هر فروشش، پورسانتی به شما تعلق خواهد گرفت.
استراتژی کسب درآمد مطلوب از سایت های همکاری در فروش فایل

همان طور که در آموزش های پیشین اشاره کردیم، برای کسب درآمد از اینترنت ، علاوه بر دانش و کسب مهارت های لازم، داشتن سه عنصر تلاش، پشتکار و صبر الزامیست. بنابراین اگر واقعا قصد دارید، به درآمد مطلوبی از این روش دست یابید، با جدیت تصمیم بگیرید که هر سه عنصر را در خود تقویت کنید و با برنامه ریزی مناسب، تمامی مراحل و گام های زیر را طی نمایید.

همچنین در نظر بگیرید که برای کسب درآمد مناسب از این روش، حداقل باید برای خود فرصتی ۴ ماه در نظر بگیرید و در این مدت سخت و موثر تلاش نمایید و تمامی نکاتی که در زیر بیان خواهد شد را رعایت و اجرا نمایید.

 

۱- عضویت در بهترین سیستم های همکاری در فروش فایل

سعی کنید بهترین سیستم های همکاری در فروش محصولات دانلودی را بشناسید و در آن ها عضو شوید. باید در سیستم هایی فعالیت کنید که علاوه بر رعایت اصول حرفه ای و سئو، از سابقه و پشتیبانی مناسب برخوردار باشند، تا خیال شما از بابت مسائلی همچون فروش مناسب و تسویه حساب منظم، راحت باشد.

عضویت در چندین سیستم معتبر، موجب می شود که محصولات شما ویترین های بیشتری برای نمایش داشته باشند و همچنین محصولات بیشتر و متنوع تری در اختیار شما برای بازاریابی قرار گیرد.

خبر خوش این است که در این مسیر، همه چیز را برای شما مهیا است و سیستم همکاری در فروش پی دی فو را بررسی خواهیم کرد .

 

۲- تهیه محصولات با کیفیت و پرطرفدار

تمام تلاش خود را به کار ببندید تا محصولاتی متمایز و با کیفیت تولید نمایید. سعی کنید در زمینه هایی به تهیه فایل و محصولات دانلودی بپردازید که علاقه مند هستید ومتقاضیان زیادی نیز دارد. نیازهای زمان و جامعه را به خوبی درک کنید و از آن ها برای خود فرصت سازی نمایید.
۳- معرفی مناسب محصولات

تمام تلاش خود را به کار ببندید تا محصولاتی متمایز و با کیفیت تولید نمایید. سعی کنید در زمینه هایی به تهیه فایل و محصولات دانلودی بپردازید که علاقه مند هستید ومتقاضیان زیادی نیز دارد. نیازهای زمان و جامعه را به خوبی درک کنید و از آن ها برای خود فرصت سازی نمایید.

 

۳- معرفی مناسب محصولات

برای معرفی محصولات خود از عکس و توضیحات جامع و مناسب استفاده کنید. تصاویر و توضیحات شما باید به اندازه کافی جذب کننده و متقاعدکننده باشد که خریدار بپذیرد که ارزش دارد برای تهیه این محصول، هزینه پرداخت کند.

 

۴- قیمت گذاری مناسب و تعیین سود مطلوب برای بازاریابان

برای محصولات خود، قیمتی مناسب تعیین کنید. نه خیلی ارزان بفروشید و نه گران. واقع بینانه و با علم به محصولات مشابه، قیمت محصول خود را تعیین کنید.

همچنین درصد مناسبی از بهای هر محصول را به بازاریابان تخصیص دهید. بی شک این کار موجب می شود، بازاریابان بیشتری، مشتاق به فروش محصول شما شوند و این یعنی تبلیغات هدفمند. فراموش نکنید که تبلیغات هدفمند،هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای سود بیشتر است.

 

۵- استفاده از بانک فایل های آماده و با کیفیت

بسیاری از سیستم های همکاری در فروش، به صورت رایگان در اختیار شما بانک فایل قرار می دهند. همچنین شما می توانید از کافی نت ها و سایت های معتبر نیز اقدام به خرید بانک های اطلاعاتی ارزشمند کنید و با استفاده از آن ها محصولات دانلودی و آموزشی مناسبی برای فروش تهیه کنید.

مزیت این روش، در این است که وقت و انرژی بسیار کمی برای تولید فایل از شما خواهد گرفت و شما می توانید محصولات تولیدی خود را افزایش دهید.

 

۶- افزایش تعداد محصولات بارگذاری شده توسط شما

سعی کنید هر روز بر تعداد فایل ها و محصولات خود بیافزایید تا به مرور زمان به صورت تصاعدی، درآمد شما افزایش یابد.

در پلن کاری خود، برنامه ریزی کنید که در مدت زمانی کمتر از ۲ سال، بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ فایل ارزشمند، در سیستم های همکاری در فروش عرضه کنید.

 

۷- انتخاب محصولات پرطرفدار و بازاریابی برای محصولات خود و دیگران

از بین سایر محصولات فروشگاه فایل ، محصولاتی که پرطرفدار، سودآور و دارای پورسانت مناسب هستند را انتخاب نمایید و در کنار محصولات خود به تبلیغ و فروش آنان بپردازید. اگر با توجه به مجموعه آموزش های گام دوم ( شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ، وبسایت )، بسترهای مناسبی برای خود تهیه نموده اید، می توانید از آن ها برای تبلیغ و افزایش فروش استفاده کنید.

در این مرحله باید مهارت های بازاریابی خود را تقویت کنید. هرچقدر مهارت های بازاریابی شما افزایش یابد، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

برای تقویت مهارت های بازاریابی خود می توانید از آموزش مهارت های بازاریابی و موفقیت در فروش اینترنتی که توسط میلیونر باش برای شما تهیه شده است، استفاده کنید. همچنین استفاده از بسته آموزشی زیر، می تواند در تقویت مهارت های بازاریابی شما بسیار سودمند واقع گردد.

آموزش بازاریابی و مارکتینگ
آشنایی با رمز و رازهای بازاریابی از زبان استاد بازاریابی آقای Drew Boyd به زبان فارسی

 

۸- جذب زیرمجموعه فعال

می توانید با استفاده از تکنیک های جذب زیرمجموعه که تا کنون در میلیونر باش بیان کردیم، به معرفی سایت های همکاری در فروش فایل و جذب زیرمجموعه بپردازید. اگر در این امر موفق عمل کنید، در دراز مدت برای شما سود مناسبی به ارمغان خواهد آورد.
محاسبه ای انگیزشی برای میزان درآمد شما در سیستم همکاری در فروش فایل

اگر شما تمامی گام های فوق را مطابق با آنچه که در میلیونر باش فراگرفته اید انجام دهید، بدون شک پس از یکسال به درآمد مطلوبی دست خواهید یافت. در ادامه به صورت فرضی به میزان درآمد شما پس از یکسال خواهیم پرداخت.

تذکر: این محاسبات بر اساس فرض هایی که می شود، انجام می گیرد و میزان درآمدی که بدست می آید نه حداقل درآمد است نه حداکثر. میزان درآمد حقیقی شما بستگی به کیفیت و میزان تلاش شما دارد. درآمد واقعی شما می تواند کمتر یا بیشتر از این میزان باشد.
فرضیات

 

شما در هر روز یک فایل ارزشمند در فروشگاه خود بارگذاری می کنید. در نتیجه پس از یکسال ۳۶۵ فایل ارزشمند خواهید داشت. میانگین قیمت فایل ها ۵۰۰۰ تومان است و به طور متوسط برای بازاریابان سود ۲۰% تعیین می کنید. پورسانتی که سیستم به ازای هر فروش و بابت خدمات از شما کم می کند، ۲۰ % است. پس از یکسال ۵۰۰ محصول پرفروش سایر کاربران را شناسایی کرده اید و برای آن ها نیز بازاریابی می کنید. میانگین پورسانت بازاریابی که شما برای فروش محصولات سایرین دریافت می کنید ۲۰% است. هر محصول شما در ماه فقط ۲ بار دانلود می شود. محصولات سایرین، که شما برای آن ها بازاریابی می کنید، در ماه فقط یکبار توسط شما به فروش می رسند.

 

محاسبات

طبق فرضیات فوق، سود شما از فروش هر محصول ۳۰۰۰ تومان خواهد بود و پورسانت بازاریابی شما برای فروش محصولات سایرین معادل ۱۰۰۰ تومان خواهد.

در نتیجه پس از یکسال، در هر ماه ۷۳۰ بار فایل های متعلق به شما دانلود می شوند که سود خالص آن برای شما، ۲۱۹۰۰۰۰ تومان خواهد بود.

علاوه بر این، برای ۵۰۰ محصول پرفروش نیز بازاریابی می کنید و در ماه فقط یکبار موفق به فروش هریک می شوید. در نتیجه در هر ماه ۵۰۰,۰۰۰ تومان نیز از این راه بدست خواهید آورد.

بنابراین درآمد ماهانه شما پس از یکسال فعالیت برابر با ۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان خواهد بود. در نظر بگیرید که اگر توانسته باشید زیرمجموعه مستقیم نیز جذب کنید، درآمد شما به مراتب بیشتر خواهد بود.

حال اگر همین روند را ادامه دهید و روزی یک فایل بر تعداد محصولات خود بیافزاید، پس از گذشت دو سال از آغاز فعالیت، ۷۳۰ فایل خواهید داشت و درآمد ماهانه شما حداقل ۴,۸۸۰,۰۰۰ تومان خواهد بود.

 

تذکرات مهم:

 

ایجاد اکانت های متعدد غیرمجاز می باشد. آپلود هرگونه فایل دارای محتوای غیر انسانی، غیراخلاقی و یا مغایر با قوانین کشور به شدت ممنوع است. فایل هایی که بارگذاری می کنید باید توسط شما تهیه شده باشد و حقوق دیگران را تضییع نکند. ویژگی ها و توضیحاتی که برای محصول قید می کنید باید با اصل محصول مطابقت داشته باشد.

سهم شما از فروش ۸۰% و سهم پی دی فو  فقط ۲۰%  فایل های خود را آماده کنید ما برای شما می فروشیم …