لوگو لایه باز دیجیتال وی آیدی به صورت وکتوری


در حال بارگذاری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
zip
2
1
280 بازدید
۲۵,۰۰۰ تومان

با سلام خدمت دوستای عزیز پاراکس گرافیک امروز اومدیم با یه لوگو لایه باز دیگه به صورت وکتوری و کاملا قابل ویرایش که با استفاده از اون میتونین یه لوگو شیک و زیبا واسه کسب و کارتون راه بندازین و برین که بترکونین!

لوگو اصلا چیه؟

لوگو یه نشانه گرافیکیه که میتونه به شکل سمبل و متن و یا هردو طراحی بشه . در حقیقت لوگـو هویت برندتون رو تشکیل میده پس از لوگـو کسب و کارتون غافل نشین و حتما یه لوگـو واسه برندتون داشته باشین .

اختصاصی یا آماده؟

استفاده از لوگو اختصاصی واسه ی برندتون پیشنهاد میشه ، ولی استفاده از لوگـوهای آماده یا لایه باز به خاطر قیمت پایینشون واقعا به صرفه هست ، حالا انتخاب با شماست ، دوست دارین لـوگو آماده داشته باشین ، یا دوست دارین لوگـو اختصاصی داشته باشین؟ در هر صورت به هر کدوم که نیاز دارین با پشتیبانی در ارتباط باشین ، تا اگه لوگـو آماده لازم دارین راهنماییتون کنن واسه ی خرید ، و اگه لوگـو اختصاصی لازم داشته باشین شمارو به طراحان ما معرفی کنن.

لوگو لایه باز یعنی چی؟

لوگوهای لایه باز به صورت وکتور و PSD هستند یعنی فرمت های رایج نرم افزار های قدرتمند گرافیکی یعنی فتوشاپ و ایلاستریتور . به زبون ساده فایل های لایه باز به ما اجازه میدن که هرچیزی که توی طرح هست رو تغیر بدیم و شخصی سازی کنیم.

ویرایش رایگان!

اگه از دانش و امکانات کافی برای ویرایش لوگــو لایه باز برخوردار نیستید تیم پشتیبانی پاراکس گرافیک یک بار به صورت رایگان ویرایش فایل رو برای شما انجام میدن و در صورتی که به وبرایش بیشتر نیاز داشته باشید با دریافت هزینه کمی ویرایش براتون انجام میشه و میتونید از لوگو لایه بازتون لذت ببرید.

ویژگی های لوگو لایه باز وی آیدی

  1. قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ و ایلاستریتور!
  2. طراحی با کیفیت و بصورت وکتوری!
  3. ویراش رایگان برای بار اول از طرف رتیم پشتیبــانی!
  4. به همراه فونت مورد نــیاز!
نام طبقه بندی غیر معتبر. لطفا ویرایشگر فرم را تصحیح کنید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پرداخت با کیف پول الکترونیکی 1000 تومان ارزان تر می باشد.

 برچسب ها: