بهترین گوشی های سری Mi شیائومی [دی ۱۴۰۰]

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی را تکراتو در این مطلب مورد بررسی قرار داده است. اگر شما هم دوست دارید با فهرست برترین گوشی شیائومی سری  Mi آشنا شوید و در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها بیشتر بدانید.

شیائومی یکی از پرکارترین سازندگان گوشی موبایل در دنیاست. اگر اخبار تکنولوژی و موبایل را دنبال کنید متوجه می‌شوید که هر از چند هفته شیائومی یک سورپرایز جدید برای دنیای موبایل و طرفداران خود دارد. گوشی‌های این کمپانی به دلیل توانایی‌های منحصر به فردی که دارند بسیار مورد توجه هستند.

در این بین گوشی های شیائومی سری می بسیار پرقدرت ظاهر شده‌اند. در ادامه بهترین گوشی های شیائومی سری می این کمپانی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

کمپانی شیائومی همیشه در تلاش است تا محصولاتی جدید را با امکانات و کارایی جدید به بازار و طرفداران خود عرضه کند. در ادامه بهترین گوشی های شیائومی سری می معرفی شده‌اند تا با محصولات این سری بهتر آشنا شوید.

می ۱۱ اولترا

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۸۱ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • ظرفیت باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شیائومی می ۱۱ اولترا از بهترین گوشی های سری Mi شیائومی که بدنه آن طراحی منحنی و فوق العاده زیبایی دارید و طول عمر خوب باتری و سرعت شارژ آن نیز خیره کننده است. می ۱۱ اولترا جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدار شیائومی است که همانند مدل‌های معمولی و پرو از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و یک دوربین فوق العاده قدرتمند را هم در پشت بدنه خود گنجانده است.

طراحی بدنه می ۱۱ اولترا یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن است و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. لبه‌های منحنی و نمایشگر بدون حاشیه این گوشی در قسمت جلوی بدنه و البته طراحی چشم‌نواز دوربین پشتی باعث شده تا می ۱۱ اولترا در لیست بهترین گوشی های سری Mi شیائومی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

 

می ۱۱ پرو

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۸۱ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • ظرفیت باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی سری می ، می ۱۱ پرو است. این گوشی شباهت‌های زیادی با می ۱۱ دارد اما در بخش‌هایی از نسخه قبلی پرچم‌دار شیائومی بهتر است. می ۱۱ پرو هم یک نمایشگ ۶.۸۱ اینچی امولد با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز دارد.

البته نمایشگر می ۱۱ پرو از دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. پردازنده این گوشی نیز اسنپدراگون ۸۸۸ است که قدرت پردازشی بسیار عالی برای آن فراهم کرده است. طراحی این گوشی نیز مانند می ۱۱ است و از ترکیب فلز و شیشه در ساخت آن استفاده شده است. در مجموع طراحی سری می ۱۱ زیبا و استاندارد است. به علاوه گواهی IP68 دارد؛ یعنی در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم هستند.

بیشتر بخوانید:

 

می ۱۱

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۸ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • ظرفیت باتری: ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت

می ۱۱ نیز در فهرست برترین گوشی شیائومی سری Mi قرار دارد که با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه شد. این گوشی با پردازنده قدرتمند، نمایشگر زیبا و دوربین‌های قدرتمند، پرچم‌دار جذاب شیائومی است. نمایشگر می ۱۱ با اندازه ۶.۸۱ QHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که تنها یک سوراخ (پانچ) کوچک برای دوربین سلفی دارد.

نمایشگر می ۱۱ به زیبایی روی بدنه سوار شده است و حس بسیار خوبی را به کاربر القا می‌کند. وظیفه تامین انرژی می ۱۱ بر عهده یک باطری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری است که از شارژر ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند. زمان شارژ شدن کامل این گوشی تنها ۴۵ دقیقه است و این زمان در حالت شارژ بی‌سیم به ۵۳ دقیقه می‌رسد. این گوشی از شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در مجموع باید گفت که لقب پرچم‌دار برازنده این گوشی شیائومی است.

 

می ۱۱ لایت

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۵۵ اینچ
  • ظرفیت باتری: ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعت

می ۱۱ لایت از بهترین گوشی های سری Mi شیائومی است که تنها ۱۵۷ گرم وزن و ۶.۸ میلی متر ضخامت دارد و این یعنی با یکی از سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان مواجه هستیم. شیائومی برای این محصول سه لنز عریض، فوق عریض و ماکرو استفاده کرده است که به حالت دو تکه در فریم دوربین‌ها به همراه فلش قرار گرفته‌اند.

شرکت شیائومی تراشه‌ی ۸ نانومتری اسنپدارگون ۷۳۲G را به عنوان قلب تپنده‌ی می ۱۱ لایت در نظر گرفته است. این تراشه یک چیپست میانرده قوی و خوب به حساب می‌آید که هشت هسته پردازنده مرکزی (۲×۲.۳ GHz Kryo 470 Gold & 6×۱.۸ GHz Kryo 470 Silver) و پردازنده گرافیکی Adreno 618 را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

می ۱۱i

 

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • ظرفیت باتری: ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعت

از بهترین گوشی های سری می می‌توان می ۱۱i را نام برد. Mi 11i از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. این باتری با آداپتور ۳۳ واتی شارژ سریع که داخل جعبه قرار دارد شارژ می‌شود. پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی باعث شده بالاترین سرعت شارژ در این بازه قیمت به می ۱۱ آی تعلق بگیرد.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی پرچمدار حال حاضر شیائومی یعنی Mi 11 لایق تحسین است. Mi 11i هم به عنوان یک پرچمدار، حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ را به رخ می‌کشد. در دل Mi 11i چیپ ست اسنپدراگون ۸۸۸ می‌تپد. تراشه پنج نانومتری که از پرچمداران سخت افزار اندرویدی‌ها به شمار می‌رود و در بازه قیمت گوشی Mi 11i کمتر پیدا می‌شود.

برای حافظه داخلی با دو گزینه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت روبه‌رو هستیم که هر دو با حافظه رم LDDR5 هشت گیگابایتی عرضه می‌شوند. این گوشی پرقدرت نیز توانسته در فهرست برترین گوشی شیائومی سری Mi قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

 

می ۱۰ اولترا

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۶۵
  • ظرفیت باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت

می ۱۰ اولترا پرچمدار کمپانی شیائومی برای سال ۲۰۲۰ و از بهترین گوشی های سری Mi شیائومی است. این گوشی ترکیبی از خارق‌العاده‌ترین فناوری‌های حال حاضر بازار موبایل است که مشخصات‌اش بی‌همتا بوده و به‌نظر نمی‌رسد تلفن همراه هوشمندی بتواند با این شیائومی mi 10 ultra رقابت کند.

شیائومی از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ برای این گوشی استفاده کرده است که البته هنگامی که بحث عملکرد و استفاده روزانه پیش می‌آید، حتی با نسخه‌ای که ۱۲ گیگابایت رم دارد به مشکل بر نخواهید خورد.

باتری این گوشی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود، نیروبخش دستگاهی با پنج دوربین، یک چیپست تشنه انرژی و یک نمایشگر بزرگ با نرخ تازه‌سازی بالا است.

با این حال، نرم‌افزار شیائومی با نام miui 12 در برابر برنامه‌های کاربردی باز در پس زمینه و بهینه‌سازی مصرف انرژی دستگاه، برای فراهم کردن عمر باتری بالا در تلاش است. این مدل از بهترین گوشی های سری Mi شیائومی است.

بیشتر بخوانید:

 

می ۱۰T

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۶۵
  • ظرفیت باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت

قلب تپنده‌ می ۱۰ تی اسنپ‌دراگون ۸۶۵ است که هرچند کمی تراشه قدیمی نسبت به مدل‌های جدید محسوب می‌شود اما هنوز هم توانایی بالایی در اجرای بازی‌ها دارد. شیائومی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با وضوع ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ در تولید می ۱۰ تی بهره برده است.

مهم‌ترین ویژگی نمایشگر Mi 10T بدون شک نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است؛ البته کاربر می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود و میزان مصرف باتری یکی از سه‌حالت ۱۴۴ هرتز، ۹۰ هرتز یا ۶۰ هرتز از بخش تنظیمات انتخاب کند.

نمایشگر می ۱۰ تی از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. به‌لطف این ویژگی می‌توانید در برخی بازی‌ها نظیر پابجی موبایل تنظیمات HDR را برای نمایش پویا تر رنگ‌ها انتخاب کنید. این مدل از بهترین گوشی های سری می است.

 

می ۱۰S

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۷۰
  • ظرفیت باتری: ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعت

نمایشگر گوشی شیائومی Mi 10S جزو نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی نیست و حداکثر رفرش ریت آن، ۹۰ هرتز است. در واقع تفاوت نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و ۹۰ هرتزی چندان فاحش نیست؛ به خصوص که پای کارهای تخصصی و حرفه‌ای وسط نباشد!

همچنین HDR10+ و دامنه روشنایی ۵۰۰ تا ۱۱۲۰ نیت جزو مشخصات نمایشگر Xiaomi Mi 10S هستند. البته بهتر است بدانید حداکثر روشنایی نمایشگر تنها در حالت خودکار اتفاق می‌افتد؛ در حالت دستی، حداکثر روشنایی به ۵۰۰ نیت می‌رسد ولی چیزی که واضح است، وضوح و شفافیت تصویر زیر تابش نور خورشید بی نظیر است.

این گوشی به باتری ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از Power Delivery 3.0 و Quick Charge 4+ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر شارژ سیمی که با سرعت ۳۳ وات طی ۶۵ دقیقه انجام می‌شود، شارژ وایرلس نیز جزو ویژگی‌های گوشی شیائومی Mi 10S است که با سرعت ۳۰ وات انجام می‌شود. گوشی Mi 10S از بهترین گوشی های سری Mi شیائومی است.

بیشتر بخوانید:

 

می ۹ پرو

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۳۹ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۵۵
  • ظرفیت باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مهاجرت از پنل اولد به سوپر امولد، بارزترین مشخصه شیائومی می ۹ پرو نسبت به شیائومی می ۹ است. به طور کلی تعادل میان میزان مصرف با کیفیت نمایش را مدیون تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل بر اینچی هستیم که در نمایشگر ۶.۳۹ اینچی این اسمارتفون تعبیه شده است.

Xiaomi Mi 9 Pro از جمله موبایل‌های هوشمندی است که شانس با او یار بوده و سیستم عامل برزورسانی شده اندروید ۱۰ به بازار ارائه شده است. مد تماما تاریک، حذف دکمه بک، قابلیت Live Caption برای افراد ناشنوا یا کم‌شنوا، بهبود منوی اشتراک و پشتیبانی از ۵G مختصری در باب قابلیت های اندروید ۱۰ است.

پردانده مرکزی می ۹ پرو اسنپدراگون ۸۵۵ است که لیتوگرافی ۷ نانومتری دارد و با وجود پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۴۰، می‌توان از پشتیبانی Vulkan 1.1 و گیمینگ HDR در این مجموعه امیدوار بود. آدرنو ۶۴۰ نسبت به مدل قبلی خود ۲۰ درصد بهود عملکرد داشته و لقب قدرتمندترین تراشه گرافیکی (حال حاضر) را به نام خود ثبت کرده است.

برای نمایشگر غول پیکر، پردازنده‌های قدرتمند و عکاسی حرفه‌ای با می ۹ پرو، یک منبع انرژی ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی تدارک دیده شده است. این گوشی از بهترین گوشی های شیائومی سری می است.

بیشتر بخوانید:

 

می ۹

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۳۹ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۵۵
  • ظرفیت باتری: ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت

این گوشی که از بهترین گوشی های شیائومی سری می است از سخت افزار کاملاً قدرتمندی بهره می‌برد که حتی در سال ۲۰۲۱ هم می‌تواند پاسخگوی نیاز اکثر کاربران باشد.

شیائومی می ۹ به همراه گلکسی اس ۱۰ اولین گوشی‌هایی بودند که از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کردند و البته در این رده قیمت کمتر گوشی هوشمندی را می‌توانید پیدا کنید که دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد.

پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۷ وات و بی‌سیم ۲۰ وات بسیار خوب است و در صورتی که با کمبود شارژ مواجه شدید به سرعت می‌توانید باتری را دوباره پر کنید.

بنابراین، اگر با این مسئله مشکلی نداشته باشید، قیمت می ۹ در مقابل سخت افزاری که ارائه می‌کند واقعاً وسوسه برانگیز بوده و ارزش بالایی را به این گوشی بخشیده است. این مدل از بهترین گوشی های سری Mi شیائومی است.

 

می میکس ۳

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۳۹ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۴۵
  • ظرفیت باتری: ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت

می میکس ۳ یکی از بهترین گوشی های سری Mi شیائومی است. می میکس ۳ در قاب جلوی خودش صفحه‌نمایشی بسیار بزرگی دارد که با روشن شدن صفحه می‌بینید خبری از ناچ یا حفره دوربین سلفی در این قاب نیست.

مهندسان شیائومی با الهام گرفتن از گوشی‌های قدیمی و کشویی صفحه‌نمایش را اسلایدی ساخته‌اند تا دوربین‌های سلفی زیر صفحه‌نمایش مخفی شوند.

در قاب پشتی دستگاه دو لنز برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده که شبیه به دوربین‌های آیفون ۱۰ زیر هم قرار دارند و فلاش بین این دو لنز است. قابی که برای دو لنز در نظر گرفته شده کمی از بدنه بیرون زده است اما مشکلی در قرارگیری گوشی روی سطح صاف ایجاد نمی‌کنند.

سنسور اثرانگشت در قاب پشتی و وسطش قرار گرفته است. این سنسور خیلی بزرگ نیست و خیلی هم عمیق طراحی نشده است اما با این وجود به‌راحتی می‌توانید در قاب پشتی آن را پیدا کنید که این به لطف جنس بدنه است.

می میکس ۳ به اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز است که روی گوشی‌های زیادی عملکرد آن را مشاهده شده است. این پردازنده برای مدتی نه چندان طولانی به عنوان پردازنده برتر کوآلکام شناخته شد. این مدل به عنوان یکی از بهترین گوشی های سری می انتخاب شده است.

 

می میکس ۴

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • ظرفیت باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت

این گوشی جدید شیامی را می‌توان از برخی جهات، بهترین و جدیدترین گوشی شیائومی دانست. شیائومی جدیدترین طراحی خود را برای این گوشی جذاب در نظر گرفته، فریم آلومینیومی و پنل پشتی سرامیکی جلوه خاصی را به آخرین و جدیدترین مدل شیائومی بخشیده است.

اگر بخواهیم در مورد نقاط قوت این گوشی شیائومی صحبت کنیم باید به برخورداری از صفحه نمایش عالی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کنیم، این گوشی شیائومی جدیدترین تراشه قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را که عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز دارد در خود جای داده است.

دو نوع رم مختلف ۱۲ و ۸ برای این گوشی در نظر گرفته شده که مجموعه مشخصات کم نظیر آن را تکمیل می‌کند. می میکس ۴ به دلیل توانایی و امکاناتی که دارد یکی از بهترین گوشی های سری Mi شیائومی است.

در این مطلب بهترین گوشی های سری Mi شیائومی مورد بررسی قرار گرفتند. هر کدام از مدل‌های معرفی شده دارای توانایی‌ها و قابلیت‌هایی منحصر به فرد هستند که با بررسی آنها می‌توان با این توانایی‌ها بیشتر آشنا شد.

 

273 بازدید