دانلود رایگان پروپوزال کارشناسی ارشد


در حال بارگذاری
۳۰ فروردین ۱۳۹۹
فشرده – ZIP
46 کیلوبایت
19 صفحه
رایگان

دانلود رایگان پروپوزال کارشناسی ارشد(طرح تحقیق) مدیریت بازاریابی

بعد از انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد و جمع آوری طلاعات و ادبیات نظری با استفاده مقالات و جستجوی کتابخانه ای نوبت به تدوین طرح تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد یا پروپوزال می رسد. در این مرحله شما باید فرم خام پروپوزال را از دانشگاه مورد نظر خود برای تدوین دانلود کنید.در فرم پروپوزال بخش های لازم و ضروری برای تدوین پروپوزال کارشناسی ارشد ارائه شده که شما باید با اطلاعات و مطالب جمع آوری شده ،پروپوزال را تکمیل کنید.در ادامه بخش های مورد نیاز و چگونگی تکمیل کردن پروپوزال و نمونه رایگان پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی دانشگاه آزاد تهران مرکز ارائه شده است.مقدمه پروپوزال شامل خلاصه از اصل موضوع در حدود حداقل ۴ سطر می باشد.بیان مساله تحقیق شامل حد اقل ده سطر و شامل پرسش اصلی تحقیق می باشد.در این بخش علت انتخاب موضوع و مسئله ای که وجود دارد و پرسش اصلی تحقیق که باید پاسخ داده شود.سابقه موضوع: در این بخش پیشینه تحقیق و سابقه موضوع پایان نامه از پژوهش های قدیم تا به امروز ارائه می شود.اهمیت موضوع:اهمیت وضرورت انتخاب موضوع در قالب اهمیت علمی (اجرایی) و اهمیت عملی (کاربردی).اهداف تحقیق: در این بخش هدف اصلی تحقیق ممکن است بررسی یا تاثیر متغیرهای پژوهش باشد و همچنین اهداف فرعی یا همان بررسی فرضیه های تحقیق باشد.چهارچوب نظری: شامل ادبیات نظری تحقیق که این بخش از پژوهش های گذشته یا از مقالات اصلی ترجمه و گردآوری می شود.مدل تحقیق: با توجه به ادبیات نظری پژوهش مدل مفهومی تحقیق به صورت نمودار یا شکل رابطه بین متغیرهای تحقیق را نشان می دهد.فرضیات یا سوالات تحقیق:یک پژوهش یا دارای فرضیه است یا دارای سوال می باشد

فرضیه اصلی:

فرضیه های فرعی:

Proposal

روش تحقیق:

روش تحقیق مجموعه ای از قواعد، ابزار و راه های معتبر (قابل اطمینان) و نظام یافته برای بررسی واقعیت ها، کشف مجهولات و دستیابی به راه حل مشکلات است. هر تحقیق، تلاشی سیستماتیک و روش مند به منظور دست یافتن به پاسخ یک پرسش یا راه حلی برای یک مسئله است.تحقیق از لحاظ هدف می تواند، یک تحقیق توسعه ای –کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها توصیفی – تحلیلی به روش پیمایشی باشد.جامعه تحقیق:یک جامعه آماری عبارت است از مجموعه ای از افراد یا واحدها که دارای حداقل یک صفت مشترک باشند. صفت مشترک صفتی است که بین همه عناصر جامعه آماری مشترک و متمایز کننده جامعه آماری از سایر جوامع باشد(آذر، مومنی، ۱۳۸۱).جامعه آماری ممکن است شامل کلیه کارکنان یا کلیه مشتریان و … باشد.

قلمرو مکانی: قلمرو مکانی تحقیق ، مکانی که تحقیق در آن انجام می پذیرید.
قلمرو زمانی:زمان انجام تحقیق از زمان شروع تا پایان
قلمرو موضوعی تحقیق: شامل موضوع اصلی می باشد.
روش نمونه گیری و حجم نمونه:
روش و ابزار جمع آوری اطلاعات:
روش تجزیه وتحلیل:
تعاریف اصطلاحات و متغیرهای تحقیق:
ذکر برخی از منابع و مآخذ :

نام طبقه بندی غیر معتبر. لطفا ویرایشگر فرم را تصحیح کنید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پرداخت با کیف پول الکترونیکی 1000 تومان ارزان تر می باشد.