افزونه پیشخوان فروشندگان edd


در حال بارگذاری
۲۳ فروردین ۱۳۹۹
فشرده – ZIP
1.85 مگابایت
ورژن 2.6.5
۳۵,۰۰۰ تومان ۱۰,۰۰۰ تومان

افزونه Frontend Submissions | دانلود افزونه frontend submissions | افزونه پیشخوان فروشندگان edd | افزونه چند فروشندگی EDD | افزونه EDD Fes Vendor

معرفی افزونه Frontend Submissions 2.6.5رابط ظاهری ایزی دیجیتال دانلود یا افزونه EDD Fes Vendor :

افزونه EDD Fes Vendor یک افزونه بسیار کاربردی در زمینه چند فروشندگی برای easy digital download می باشد که می تواند فروشگاه فروش فایل شما به طرز عجیبی متحول کند. افزونه Frontend Submissions یکی از addons های کمپانی EDD به شمار می آید. افزونه داشبورد فروشندگان edd یک بخش با عنوان داشبورد فروشنده به EDD اضافه میکند و فروشندگان دیگر در سایت شما میتوانند محصولات خود را در سایت به فروش برسونند. در واقع شما میتوانید یک سایت فروش فایل تاسیس کنید که کاربران دیگر فایل های خود را در آن برای فروش قرار میدهند و شما کمیسیون این فروش را دریافت میکنید. دقیقاً کاری که افزونه ی دکان انجام میدهد! Dokan یک افزونه برای چند فروشندگی جهت تمامی اجناس حقیقی و مجازی میباشد ولی  EDD Fes Vendor جهت دانلود فایل بهینه شده است و این امر برای سایت های فروش فایل یا خدمات بسیار مهم می باشد.

✅افزونه چندفروشندگی edd یا frontend submissions یک افزونه تکمیلی برای افزایش امکانات پلاگین ایزی دیجیتال دانلود می باشد. در بین وبسایت های فارسی زبان و ایرانی هم مارکت های دانلودی همچون فروشگاه راستچین یا ژاکت را میتوان مثال زد که از فرایندی مشابه برای دریافت و ارسال و فروش محصولات توسط کاربرانشان استفاده می کنند.  با استفاده از افزونه edd fes میزان فروش و کمیسیون و اطلاع رسانی و فرایند ارسال و ویرایش محصول همگی از طریق این پیشخوان و رابط گرافیکی صورت می گیرد. به این ترتیب نیازی به ورود کاربران و مشتریان و فروشندگان به پیشخوان وردپرس نخواهد بود.و با ظاهری مناسب در ارتباط هستند. قالب هایی مثل قالب فروش فایل مارکت وردپرس kiwi  و یا squarecode و … که بصورت پرمیوم عرضه شده اند و همچنین تعدادی از قالب های رایگان مثل vendd و shoppet جزء این دسته از قالب ها هستند که سازگاری کاملی با افزونه پیشخوان کاربران FES دارند.

 

✅ همچنین برای اینکه در این قالب ها بخش پیشخوان فروشندگان و مشتریان به بهترین و زیباترین شکل به نمایش درآید، توصیه میکنیم که افزونه edd customer dashboard را به همراه افزونه fes نصب کنید تا نمایی دقیقا مشابه آنچه در اسکرین شات های پایین مشاهده میکنید را داشته باشید. لذا ما افزونه فارسی شده EDD Customer Dashboard را نیز برای شما به رایگان همراه با افزونه پیشخوان فروشندگان در بسته دانلودی این محصول قرار داده ایم، که پس از نصب این افزونه با قرار دادن کد کوتاه(شورتکد) [ edd_customer_dashboard] در یک برگه خالی وردپرس و مشاهده آن برگه، خواهید دید که پیشخوان مشتریان و فروشندگان شما به زیبایی به نمایش در خواهد آمد.

نکته : همراه این محصول آخرین نسخه افزونه کمیسیون فروشندگان به مبلغ ۲۰٫۰۰۰ تومان به رایگان در اخیتار شما قرار میگیرد.

⛔ زمانی که افزونه رابط ظاهری فروشندگان را نصب کنید یک گزینه به نام رابط ظاهری به منوهای وردپرس و یک تب به نام FES در قسمت پیکربندی افزونه EDD و همچنین بعد از نصب افزونه کمیسیون گزینه کمیسیون ها در قسمت ایزی دیجیتال دانلود همانند قسمت های مشخص شده در تصویر اضافه میشود.

تصویر پیشخوان فروشندگان افزونه ایزی دیجیتال دانلود

تصویر پیشخوان فروشندگان افزونه Frontend Submissions

✅ فرم پیشخوان افزونه برای کاربران :

فرم پیشخوان افزونه Frontend Submissions برای کاربران

فرم پیشخوان افزونه Frontend Submissions برای کاربران

✅ برگه مدیریت فروشندگان :

برگه مدیریت فروشندگان افزونه edd fes

برگه مدیریت فروشندگان افزونه edd fes

✅ برگه مدیریت فرم های ارسال محصولات فروشندگان :

برگه فلید فرم های ارسال محصولات فروشندگان افزونه edd fes

برگه فلید فرم های ارسال محصولات فروشندگان افزونه edd fes

✅ مدیریت فیلدهای فرم عضویت فروشندگان :

مدیریت فیلدهای فرم عضویت افزونه پیشخوان فروشندگاه edd

مدیریت فیلدهای فرم عضویت افزونه پیشخوان فروشندگاه edd

✅ مدیریت فیلدهای فرم پیشخوان فروشندگان :

مدیریت فیلدهای پروفایل افزونه Frontend Submission

مدیریت فیلدهای پروفایل افزونه Frontend Submission

✅ ابزارهای افزونه پیشخوان فروشندگان شامل درون ریزی اطلاعات و ….. :

ابزارهای افزونه پیشخوان edd
نام طبقه بندی غیر معتبر. لطفا ویرایشگر فرم را تصحیح کنید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پرداخت با کیف پول الکترونیکی 1000 تومان ارزان تر می باشد.