افزونه یواست سئو پرمیوم | Yoast Seo Premium (اورجینال)


در حال بارگذاری
۵ مرداد ۱۴۰۰
فشرده – ZIP
5 مگابایت
0
1269 بازدید
۵۹,۰۰۰ تومان ۱۰,۰۰۰ تومان

افزونه سئوی حرفه ای وردپرس یواست سئو | افزونه Yoast SEO Premium | بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو | بهترین افزونه سئو سایت

معرفی افزونه سئوی وردپرس یواست سئو | Yoast Seo Premium – نسخه : ۱۶.۷

آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ نسخه جاری ۱۶.۷

همانطور که از اسم این افزونه پیداست افزونه Yoast SEO Premium یک افزونه فوق العاده زیبا و کارامد و بسیار حرفه ای در زمینه سئو حرفه ای وردپرس می باشد،  دلیل و اثبات این ادعای ما دانلود بسیار زیاد این محصول می باشد،. افزونه سئوی حرفه ای وردپرس دارای دو نسخه رایگان و حرفه ای یعنی پرمیوم(پولی) می باشد که اگر همین الان بر روی صفحه افزونه کلیک نمائید می بینید که نسخه رایگان افزونه Yoast SEO سئوی وردپرس دارای دانلود بیش از ۵ میلیون  می باشد که یک رقم بسیار بالا و نشان از قدرت و محبوبیت زیاد این افزونه دارد.

نسخه ی رایگان افزونه Yoast SEO بیشتر نیازهای شما را در زمینه سئو برطرف میکند ولی اگر قصد دارید به مقوله ی سئو و بهینه سازی به صورت حرفه ای و پیشرفته بپردازید حتماً به نسخه ی حرفه ای این افزونه احتیاج خواهید داشت.انتخاب عنوان سئو، توضیحات متا، کلمه کلیدی و … از کارهایی هست که باید برای مطالب خود انتخاب کنید و افزونه سئوی حرفه ای وردپرس آن ها را تحلیل کرده و به شما اخطار میدهد که این مورد مثلا برای قسمت کلمه کلیدی مناسب نمی باشد و باید آن را اصلاح کنید.

حتی در قسمت خوانایی، مطالب شما را از نظر زیبایی و مخاطب پسند بودن نیز تحلیل میکند و به شما کمک میکند مطالب خود را زیباتر و با محتوای مناسب انتشار دهید. افزونه Yoast SEO Premium سئوی حرفه ای وردپرس یک افزونه کاربری برای همه جور وبسایت ها می باشد و اگر برای کسی رتبه بندی در گوگل و بهینه شدن محتوا مهم هست حتما از افزونه یوست سئو استفاده کنند تا علاوه بر افزایش رتبه وبسایت خود در گوگل مطالب خود را از نظر سئو و خوانایی بهینه کنند.

افزونه Yoast SEO

 

افزونه Yoast SEO

برخی امکانات افزونه سئوی وردپرس یواست سئو | Yoast Seo Premium :

 ویژگی های نسخه رایگان  Wordpress Seo Yoast :

کلید واژه و آنالیز محتوا : 

کلید واژه یا به اصطلاح Focus keyword شامل کلمات کلیدی محتوای ما هستند که ما با بررسی این کلمات می تونیم محتوای خود را برای کلمه مورد نظر آنالیز کنیم تا ببینیم آیا به درستی موفق به نوشتن محتوا خوب بودیم یا خیر! این بی نظیره به راحتی شما را راهنمایی کند.

عنوان و توضیح نوشته ها : 

اصطلاح دیگر این بخش Post titles & meta descriptions می باشد , با yoast شما می توانید به صورت حرفه ای برای مطالب و صفحات سایت خود عنوان و توضیح دلخواه جهت نمایش در نتایج گوگل انتخاب کنید. این قابلیت سبب میشه بتونید خودتون تا حد ممکن یه عنوان و توضیح سفارشی بنویسید بجای اینکه گوگل خودش بخواد این موارد رو تشخیص دهد.

روبات های متا آماده و قابل پیکربندی : 

روبات های متا Robots meta configuration بخش عظیمی از وردپرس سئو را در بر گرفته اند با این امکان بی نظیر شما می توانید کنترل سایت را در دست بگیرید مواردی چون ( نحوه اینکس شدن مطالب / جلوگیری از ایندکس شدن / نحوه نمایش متا ها و … ) گزینه مهمی محسوب میشوند.

بررسی خوانایی مطلب : 

پس از اینکه شما محتوا نوشته , برگه و یا محصول و …. خود را وارد کردید yoast seo قادر می باشد محتوای شما را بررسی کند و طبق استاندارد هایی که برای سئو تعریف شده محتوا را آنالیز می کند.

بررسی استاندارد های رعایت شده : 

برخی موارد چون رعایت استاندارد های اصولی سئو همچون لینک های داخلی و خارجی / وجود تصویر در محتوا / وجود هدینگ ها و … به صورت حرفه ای توسط YOAST SEO قابل شناسایی می باشد و بعد از اتمام محتوا پایین ویرایشگر کلیه موارد را به همراه توضیح به شما نمایش خواهد داد.

شبکه های اجتماعی : 

تنظیمات مروبط به شبکه های اجتماعی جهت معرفی سایت شما به شبکه های اجتماعی و همچنین نمایش متا دیتاهای مربوط به شبکه های اجتماعی به گوگل.

پیوندهای یکتا تمیز و سفارشی : 

در تنظیمات بخش پیوند یکتا قادر خواهید بود لینک های خود را به بهترین و تمیزترین شکل ممکن سفارشی سازی کنید , در بخش پیوند های یکتا گزینه های مختلفی وجود دارد که تک تک موارد همراه با توضیح می باشد که هر گزینه برای چه کاری مناسب می باشد و کاربرد دارند.

پیکربندی خوراک سایت RSS : 

خوراک سایت همان FEED یا RSS در سئو سایت وردپرس تاثیر بسیاری خوبی دارد , Yoast بهترین افزونه سئو وردپرس این امکان را هم به شما میدهد تا بخش فید و خوراک سایت وردپرس خود را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

قابلیت ویرایش .htaccess و فایل robots.txt : 

در هر سایتی یک فایل به نام اچ تی اکسس و یک فایل به نام روبوتس وجود دارد این دو فایل نیز در سئو تاثیر بسزایی دارند تا حدی که مهمترین تغییرات سئو و یکی سری موارد دیگر داخل این دو فایل ذخیره می شوند. شما با قویترین افزونه سئو وردپرس قادر خواهید بود این بخش را نیز به صورت مستقیم ویرایش کرده و کدهای دلخواه خود را به آن های اضافه و  سفارشی کنید.

نقشه سایت XML آماده : 

نقشه سایت به اصطلاج Site Map نیاز به دانش برنامه نویسی دارد اما باز قدرتمندترین افزونه سئو کنار شماست همه چیز آماده استفاده می باشد , فقط کافیست قابلیت نقشه را فعال یا غیر فعال کنید. به همین راحتی اینکار برای شما میسر می شود.

قابلیت Breadcrumbs برای سایت شما : 

بریدکرومب همان بخشی از وب سایت که وقتی داخل یک صفحه هستیم بالای صفحه مثلا می نویسه ( خانه » سئو » سئو وردپرس ) یعنی موقعیت کاربر در صفحه می باشد. اگر قالب وردپرس شما این قابلیت رو نداشته باشه باز این yoast seo می باشد که به کمک شما می آید فقط کافیت این قابلیت را فعال کنید تا نهایت زیبایی خود را به شما نشان دهد.

افزونه Yoast SEO

افزونه Yoast SEO

⬅ ویژگی های نسخه پرمیوم( پولی) Yoast SEO Premium:

کاملا فارسی شده(۱۰۰%)

مدیریت ریدایرکت یا Redirect Manager :

یکی از امکاناتی که در خیلی از موارد در وردپرس به آن نیاز پیدا میکنیم، هدایت برخی ادرس ها، مثلا آدرس های قدیمی به آدرس های جدید است. مثلا ممکن است آدرس یک برگه یا نوشته را تغییر داده باشید و حالا بخواهید آدرس قدیمی آن برگه یا نوشته را به آدرس جدید هدایت کنید تا کاربران شما با خطای ۴۰۴ روبرو نشوند. در چنین حالتی اگر افزونه Yoast SEO Premium را در اختیار نداشته باشید مجبور میشوید بگردید و افزونه ی جایگزینی برای این کار پیدا کنید یا آستین ها را بالا زده و از طریق نوشتن قوانین htaccess به هدفتان دست پیدا کنید. ولی با یوست سئو پریمیوم نیاز به هیچگونه نگرانی نیست، چرا که این امکان به صورت پیشفرض در این نسخه از افزونه در اختیار شما قرار گرفته است و کار شما را راحت خواهد کرد.

نحوه ی کار این امکان به این صورت است که به محض اینکه نوشته یا برگه ای را دور میریزید یا نامک آن را عوض میکنید، افزونه متوجه این تغییر شده و آپشن های مورد نیاز را در اختیار شما قرار میدهد. البته علاوه بر این هشدار اتوماتیک، شما این امکان را دارید که خودتان ریدایرکت های دلخواه را از طریق افزونه بر روی سیستم اعمال کنید. نکته ی حائز اهمیت این است که این افزونه میتواند برای هر دو نوع وب سرور آپاچی و nginx کد ریدایرکت تولید کند. همچنین کد های ریدایرکت شما میتواند دارای یکی از حالات زیر باشد  :

۳۰۱ – Moved permanently

۳۰۲ – Found

۳۰۷ – Temporary redirect

۴۱۰ – Content deleted

۴۵۱ – Content unavailable for legal reasons

لازم به ذکر است که این امکان از ریدایرکت های REGEX نیز پشتیبانی می کند.

 

استفاده از چند کلمه کلیدی تمرکز یا Multiple focus keywords :

اگر از کاربران افزونه Yoast SEO باشید حتما مشاهده کرده اید که زمانی که نوشته یا برگه ی جدیدی را به وردپرس اضافه میکنید، در پایین ویرایشگر در باکس Yoast SEO یک فیلد با عنوان Focus keyword وجود دارد که در آن کلمه کلیدی که در نوشته بر آن تمرکز کرده اید را وارد میکنید و افزونه به شما میگوید که نوشته ی شما برای آن کلمه کلیدی تا چه حد کیفیت داشته و تا چه حد بر روی آن تمرکز انجام داده است. اما تا حالا پیش آمده که بخواهید مثلا در نوشته تان روی دو کلمه ی کلیدی مجزا تمرکز کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، خبر خوب برای شما این است که امکان تمرکز روی چند کلمه کلیدی و سنجش مطلب بر اساس کلمات کلیدی متفاوت در این نسخه از افزونه برای شما میسر خواهد بود و  می شود.

پیش نمایش شبکه های اجتماعی یا Social Previews :

امکان Social Previews امکان بسیار جالبی است که به شما اجازه میدهد پیش از انتشار نوشته، بتوانید مشاهده کنید که نوشته ی شما در توییتر و فیسبوک به چه شکل نمایش داده خواهد شد. به این شکل شما این شانس را دارید که اگر پیش نمایش مطلب شما در شبکه های اجتماعی باب میلتان نبود، تغییرات لازم را پیش از انتشار بر روی مطلب اعمال کرده و از زیبا به نظر رسیدن این نوشته در شبکه های اجتماعی اطمینان حاصل کنید.

افزونه Yoast SEO

افزونه Yoast SEO

نمایش مطالب مرتبط (لینک های داخلی یا Internal Linking) :

وجود به جای پیوند های داخلی در موقعیت های مناسب در سایت، یکی از مواردی است که میتواند به شکل چشمگیری به افزایش بازدید های سایت شما منجر شود. یکی از شیوه های ایجاد پیوند های داخلی مناسب، نمایش مطالب مرتبط در هر نوشته در وردپرس است. به این صورت وقتی کاربران یکی از مقالات شما را مطالعه میکنند، با مشاهده مطالبی که با مقاله فعلی مرتبط هستند، وارد آنها شده، مشغول خواندن آنها شده و از سایت شما خارج نمیشوند. به این شکل هم زمان حضور کاربر در سایتتان را بالا میبرید و هم تعداد pageview سایت شما بالاتر خواهد رفت.

افزونه Yoast SEO Premium همزمان با نوشته شدن مطلب توسط شما، کلمات درج شده در نوشته را به طور کامل آنالیز کرده و سپس بر اساس آنالیز انجام شده، مطالبی را جهت درج به عنوان مطالب مرتبط به شما پیشنهاد میدهد. نحوه کارکرد این امکان به این صورت است که در زمان نوشته شدن مطلب توسط شما، لیستی از لینک هایی که بیشترین ارتباط را با نوشته فعلی شما دارند برای شما به نمایش در خواهد آمد. شما میتوانید لینک این نوشته ها را کپی کرده و در محل دلخواه خود در نوشته به کار بگیرید و یا اگر مرورگر شما از این ویژگی پشتیبانی کند، میتوانید با استفاده از درگ اند دراپ، لینک را در محل دلخواهتان درج کنید.

لینک های داخلی : 

این امکان برای زبان فارسی فعلا کار نمی کند که توسعه دهندگان yoast team در حال اضافه کردن کل زبان ها دنیا هستند.✔ بررسی هوشمندانه، بازبینی : 

بازبینی به اصطلاح Insights اطلاعات آماری و بینش به صورت کاملا هوشمندانه. این قابلیت نیز هنوز زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند.

۱۵ درصد متفاوت از نظر کدنویسی : 

یکی از بخش های مهم افزونه در نسخه پریمیوم از نظر بنده فقط کدنویسی بهینه آن می باشد بی شک مواردی در نسخه حرفه ای گنجانده شده که به چشم دیدنی نیست، نسخه حرفه ای دارای یک سری اصول و استاندارد های رعایت شده می باشد در نسخه پیشرفته که ما به به عنوان یک پیشنهاد کاملا استثنایی برای شماست.

نتیجه گیری:وجود سئو برای هر وبسایتی یک امر کاملا ضروری و مهم هست چه بسا که سایت هایی به این مورد اهمیت نمی دهند و اغلب دچار مشکل می شوند و اون پیشرفتی را که باید یکدفعه ای بدست بیاورند حاصل نمی شود و متحمل ضرر و در نهایت شکست شروع استارتاپ آنها می شود و در این زمان وجود یک افزونه سئو همچون Yoast Seo به این افراد کمک بسیار زیادی می کند.

 

این محصول به مدت یک ماه با تخفیف فوق العاده منتشر خواهد شد و سپس به قیمت اصلی باز میگردد .

نام طبقه بندی غیر معتبر. لطفا ویرایشگر فرم را تصحیح کنید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پرداخت با کیف پول الکترونیکی 1000 تومان ارزان تر می باشد.